Rekruttering

Rekruttering

dkls_mobil_3

Lad Dansk Løn Service være din eksterne HR Partner og find de rigtige medarbejdere til din virksomhed

Effektiv og rigtig rekruttering er centralt for enhver virksomhed. Hos Dansk Løn Service samarbejder vi med Organisationskonsulenterne, og det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder en unik løsning, hvor vi tager os af både HR- og personaleopgaver, samtidig med at vi har 100% styr på lønadministrationen.

Fokuser på jeres virksomhed og lad os stå for rekruttering af nye medarbejdere

Når I vælger at samarbejde med os om rekruttering, får I en struktureret proces, der sikrer, at I vælger den helt rigtige kandidat, uanset om I søger en ny medarbejder eller leder. Vi er her for at hjælpe og rådgive jer gennem hele forløbet, så I trygt kan overlade det tidskrævende arbejde til os. Vores rekrutteringsservice bygger på mere end 20 års erfaring med at finde de bedste talenter i de forskellige brancher.

Skræddersyede løsninger tilpasset jeres behov

Vi ved, at hver virksomhed er unik, og derfor tilbyder vi forskellige rekrutteringsløsninger, så I kan vælge den, der passer til netop jeres behov. Herunder kan I se fire forskellige løsninger, alt efter hvor meget hjælp I ønsker:

Ring mig op

Hør mere om, hvordan vi hjælper med at skabe øget bundlinje gennem optimerede lønprocesser.

Ja tak, jeg vil gerne ringes op.

  • Ved indsendelse af denne formular accepterer du behandling af dine data jvf. vores privatlivspolitik.
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.

Har du spørgsmål omkring rekruttering?

Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale. Vi er her for at hjælpe jer igennem en god rekrutteringsproces, med en personlig og skræddersyet løsning, der passer til netop jeres virksomhed.

Fordele

Her er nogle af fordelene ved at bruges os til rekruttering

Ingen rekruttering - find blot ansøgere

Hvis I har udfordringer med at finde de rigtige ansøgere, kan vi hjælpe jer med at aktivere jeres eget netværk og dettes kendskab til potentielle kandidater. Vi hjælper med at prikke de rette kandidater på skulderen, mens I håndterer resten af rekrutteringsprocessen.

"Hurtigt Hjælp" til rekruttering

Denne pakke er ideel for jer, der ønsker en professionel rekruttering, men som kun har tid til at fokusere på det vigtigste. Vi sørger for at udarbejde stillingsopslag, indrykke annoncer og anskaffe en bunke ansøgninger til jer. Vi leverer også skabeloner, der gør det nemt for jer at planlægge interviews og stille relevante spørgsmål.

Pakken indeholder:

  • Interview med jer, med henblik på at få input til stillingsopslag
  • Udarbejdelse af stillingsopslag inkl. jeres tilretninger
  • Indrykning af annonce på Jobindex og opsætning i rekrutteringssystem, som lever op til persondataloven, sikrer svar og indkaldelser til ansøgere
  • En bunke ansøgninger til jer
  • Skræddersyede skabeloner som gør det nemt for jer at:
    • Lave tidsplan for forløbet
    • Stille gode spørgsmål til samtalen, der afdækker profilen ift. jeres specifikke behov
    • Stille gode spørgsmål til referencetagning

Nem rekruttering

Vores nemme rekrutteringsløsning bygger videre på "Hurtigt Hjælp"-pakken, men inkluderer ekstra sparring. I får en prioriteret liste over ansøgere samt en dedikeret rekrutteringspartner, der deltager i op til tre samtaler. Vi håndterer også hele administrationen af jeres ansøgere og sikrer, at de får den bedste behandling. Dette er med til at styrke både jeres image og employer branding.

Ud over indholdet i pakke 2 får du:

  • En prioriteret liste over ansøgerne
  • Dedikeret rekrutteringspartner med til samtale med kandidaten (op til 3 samtaler).
  • Administration af dine ansøgere helt til slut, så de føler at de har fået en god og ordentlig behandling. Det bidrager positivt til jeres image og employer branding.

All-inclusive-rekruttering

Hvis I ønsker at tage alle aspekter med og være sikre på, at I har gjort alt for at finde den perfekte kandidat, er vores all-inclusive-rekruttering det rigtige valg for jer. Her får I alle fordelene fra de tidligere løsninger, plus en persontest og inddragelse af referencer. I får også jeres dedikerede rekrutteringspartner med til anden samtale for at sikre, at kandidaten matcher jeres behov og forventninger.

Ud over indholdet i pakke 2 + 3, får du:

  • Dedikeret rekrutteringspartner med til 2. samtale med kandidaten hvor der kan kommes mere i dybden med kandidatens profil og gensidige forventninger.
  • Hvordan går kandidaten til opgaveløsningen, hvordan er kandidaten at samarbejde med? Hvilke ting er vigtige at være opmærksom på?
  • Hvad siger tidligere arbejdsgivere om kandidaten?
  • Opfølgning. En opfølgende kontakt til den valgte kandidat efter to måneder.
  • Persontest

Hvor hurtigt går det?

Vi ved, at tiden ofte er knap, når det kommer til at finde den rette kollega. Men vi ved også, at det er værdifuldt at bruge tiden på at finde den rigtige. I kan forvente, at processen tager 5-6 uger fra vores første møde til kontrakten er underskrevet. Planlægning er afgørende, så vi aftaler alle datoer allerede ved vores første møde. Vi glæder os til at hjælpe jer med den løsning, der passer til jeres behov.

Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale. Vi er her for at hjælpe jer igennem en god rekrutteringsproces, med en personlig og skræddersyet løsning, der passer til netop jeres virksomhed.

211115_DLS_Natalija_0385
reddot

MED DANSK LØN SERVICE FÅR DU MASSER AF

TID TIL AT VÆRE DIG

MED DANSK LØN SERVICE FÅR DU MASSER AF

TID TIL AT VÆRE DIG

MED DANSK LØN SERVICE FÅR DU MASSER AF

TID TIL AT VÆRE DIG

Service er en del af vores navn

Du vil altid opleve tæt kontakt og nærvær, når du taler med vores dygtige lønkonsulenter. Det gør, at vi kan støtte og servicere jeres virksomheds ledere, håndtere medarbejderhenvendelser, og sørge for at henvendelser fra offentlige myndigheder bliver behandlet korrekt og til tiden.

Kontakt os i dag for en uforpligtende samtale, hvor vi kan finde den bedste løsning til jeres virksomhed.

Rul til toppen