FØLG JERES ORDRER MED DIGITAL PROJEKTSTYRING
PROJEKTSTYRING
Arbejder jeres virksomhed primært med projekter, kan vi knytte komme-gå-fraværstid sammen med en opgørelse af den tid, som er dedikeret til projekter.
Et projekt består af en eller flere opgaver, som hver kan bestå af et valgfrit antal aktiviteter, så det er nemt at følge og styre processen fra start til slut. Registreringerne kan foretages, når det passer den enkelte bruger bedst.
Dermed bliver projektstyringsværktøjet en fordel for medarbejderen og ledelsen, samt en positiv indflydelse på bundlinjen.
Vores modul til effektiv projektstyring kan samtidig bruges til opsamling af tid til viderefakturering ved mange forskellige projektmodeller.
Projektplan
En projektplan kan oprettes i op til 4 niveauer afhængigt af den ønskede detaljering. Rapporten viser planlagt og realiseret tidsforbrug fordelt på de enkelte projekter og medarbejdere.
Projekt opgaver aktiviteter medarbejdere
Hør mere om, hvordan vi hjælper med at skabe øget bundlinje gennem optimeret projektstyring
Ja tak, jeg vil gerne ringes op.
Hurtig og nem indrapportering af eget tidsforbrug
- Muligt selv at udskrive egne registreringer
- Opgaver oprettes med lønkode
- Muligt at tilknytte aktivitetslister
- Muligt at oprette ubegrænset antal opgaver
- Lister og rapporter dannes i Excel til videre brug
