FÅ EN HVERDAG UDEN BEKYMRINGER
VI KLARER DE ADMINISTRATIVE
LØNOPGAVER
OM OS
Dansk Løn Service blev grundlagt af direktør Rie Elstrøm i 2002.
Virksomhedens drift varetages af vores engagerede medarbejdere, som er fordelt ud i mindre og effektive teams. Alle i virksomheden har ét for øje - nemlig at sikre jeres virksomhed korrekt og optimeret service!
Når I vælger at outsource løn- og personaleadministrationen til os, får I en effektiv og fleksibel samarbejdspartner, der står klar med en lønservice, der lever op til jeres krav.
Som jeres faste lønservicepartner lægger vi stor vægt på at give dig “det lille ekstra”, så I altid oplever tilfredshed og effektivitet med jeres lønservice.
Vi sikrer, at I altid er opdateret på den nyeste viden
Hos Dansk Løn Service holder vi os opdaterede med den nyeste viden inden for skattelovgivning, overenskomster mv.
Vi anvender et rapportsystem med mulighed for en mere detaljeret lønadministration, der matcher jeres virksomheds reelle behov.
Vores sagsbehandlere er faguddannede og yder lønadministration med fokus på god service og høj kvalitet
Brug jeres tid optimalt og lad os klare den løbende administration af medarbejdernes løn. Se vores FAQ om Lønviden.
Fordele ved at vælge os som dit faste lønkontor:
- Reducerede omkostninger ved lønoutsourcing
- Personlig service og høj kvalitet
- Faguddannede sagsbehandlere
- Nyeste viden omkring skattelovning, overenskomster m.v.
- Slip for investeringer i dyre IT-systemer
- Rapporteringssystem med utallige muligheder
- Optimeret rapportering til ledelse og økonomifunktion
- Nem og brugervenlig tidsregistrering
